Wszystkie moduły dostępne od ręki z naszego magazynu w Polsce. Wysyłka w ciągu 48h od momentu złożenia zamówienia.
   Wszystkie moduły dostępne od ręki z naszego magazynu w Polsce. Wysyłka w ciągu 48h od momentu złożenia zamówienia.

 

 

WYMIANA, ZWROTY, REKLAMACJE

Reklamacje

Na wszystkie produkty zakupione przez Ciebie w sklepie muno.com.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za wady towaru w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym (rękojmia za wady towaru) przez okres 2 lat od daty otrzymania towaru.

Klient na złożenie reklamacji ma 30 dni od daty otrzymania przesyłki. W przypadku otrzymania wadliwego towaru Klient może wymienić towar na nowy. Klient ponosi koszty dostarczenia reklamowanego towaru do magazynu firmy: MUNO Sp. z o.o., ul. Wał Miedzeszyński 235, 04-866 Warszawa. W przypadku braku możliwości dostarczenia dostarczenia produktu, Klient otrzyma zwrot pieniędzy.

Reklamacja rozpatrywana jest przez Sklep Internetowy muno.com.pl do 14 dni od otrzymania zwrotnego towaru.

Reklamacja może być odrzucona z powodu braków formalnych, powinna zawierać: pismo reklamacyjne, dane Klienta, numer rachunku, fakturę VAT. Reklamacja zostanie również odrzucona, jeśli towar zostanie uszkodzony po otrzymaniu towaru przez Klienta, bądź w transporcie podczas dostawy do Sklepu.

Warunkiem otrzymania zwrotu kosztów jest pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

Odstąpienie od umowy / zwrot towaru

Masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość.

Czas liczony jest od daty odebrania przesyłki z zamówieniem. W ciągu 14 dni musi trafić do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Jeśli z jakichś powodów nie chcesz lub nie możesz wysłać oświadczenia na przygotowanym przez nas formularzu, możesz to zrobić na piśmie przygotowanym we własnym zakresie. Podpisane oświadczenie prosimy wysłać pocztą lub drogą elektroniczną na adres kontakt@muno.com.pl.

Niezwłocznie po otrzymaniu Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nasz pracownik potwierdzi drogą mailową bądź telefoniczną otrzymanie oświadczenia.

Kolejnym etapem jest zwrot rzeczy będących przedmiotem zamówienia. Musisz to zrobić nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Klient ponosi koszty dostarczenia reklamowanego towaru do magazynu firmy: MUNO sp. z o.o., ul. Wał Miedzeszyński 235, 04-866 Warszawa.

Adres do wysyłki:
MUNO Sp. z o. o.
ul. Wał Miedzeszyński 235
04-866 Warszawa

Kontakt w sprawach zwrotu towaru:
kontakt@muno.com.pl
tel. +48 22 299 31 71
poniedziałek – piątek: 8:00 – 16:00

Zwrotu środków dokonujemy nie później niż w ciągu 14 dni licząc od dnia odstąpienia konsumenta od umowy. Uprzejmie informujemy, iż zwrot płatności zostanie wstrzymany do czasu otrzymania zwracanego produktu przez Sklep. Towar powinien zostać zwrócony nienaruszony, bez śladów użytkowania, w fabrycznym opakowaniu.

UWAGA! Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy, a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Opakowanie (karton) jest nieodłącznym elementem produktu.

Zwrotu można dokonać również osobiście, w sklepie MUNO Sp. z o. o., ul. Wał Miedzeszyński 234, 04-866 Warszawa. Przekaż pracownikowi sklepu towar, wypełniony formularz zwrotu oraz paragon lub inny dowód zakupu.